سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین محضرها و سالن های عقد و ازدواج در مرکز تهران+ خدمات [1403

بهترین محضر عقد در مرکز تهران

برگزاری مراسم عقد در یک محیط زیبا و مناسب یکی از برنامه های مهم ازدواج هر عروس و دامادی است که دوست دارند در یک محیط شاد و رویایی این لحظه ماندگار را ببرگزار کنند.

در این مقاله سعی داریم بهترین سالن های عقد مرکز تهران را به همراه ویژگی هایشان برای شما عروس و داماد های عزیز معرفی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

بهترین محضر ازدواج و سالن عقد در مرکز تهران 

سالن ها و محضر های عقد مرکز تهران به دلیل قیمت مناسب، فضاهای زیبا و دسترسی مکانی خوبی که دارند از سالن های مورد علاقه عروس و داماد ها هستند که سالانه مراسم های عقد زیادی در این سالن ها برگزار می شود.

ما در اینجا لیستی از بهترین سالن های عقد مرکز تهران را همراه با خدمات و امکاناتشان را برای شما معرفی می کنیم.

سالن عقد پرشین پلازا در مرکز تهران

پرشین پلازا یک تالار هتل بزرگ شامل سالن عقد می باشد که در مرکز تهران واقع شده است. این سالن با ظرفبت مناسب و امکاناتی خوبی همچون روف گاردن و .... می تواند یک انتخاب عالی برای برگزاری مراسم عقد در مرکز تهران باشد.

از دیگر مزایای پرشین پلازا می‌توان به پرسنل باتجربه و تحصیل کرده، سالن های مجزا و مبله، دکوراسیون زیبا، اتاق عقد مجزا، هدایای ویژه مانند اقامت یک شبه عروس و داماد و... اشاره کرد که همگی این امکانات می توانند یک شب خاطره انگیز و رویایی را برای شما رقم بزنند.

آدرس سالن عقد و هتل تالار پرشین پلازا در مرکز تهران و به شرح زیر است:

تهران - خ سهروردی - خ میرزایی زینالی شرقی

شماره تماس

09196530064

سالن عقد مجلل هورام  در مرکز تهران 

سالن عقد مجلل هورام از حرفه ای ترین و زیباترین یالن های عقد تهران به شمار می رود که با پشتوانه پرسنل و کادری مجرب و حرفه ای خیال شما را از برگزاری مراسم به نحو احسن، راحت می کند.

این سالن عقد که در محدوده مرکزی تهران محسوب میشود، امکان برگزاری مراسم عقد رسمی و غیر رسمی را به شما می دهد و در بخش پذیرایی خود با داشتن یک آشپزخانه صنعتی، انواع غدا ها و دسر ها را برای یک شب رویایی تدارک می بینند.

ویژگی ها و خدمات سالن عقد هورام 

  • پارکینگی با ظرفیت مناسب

  • موسیقی زنده با سیستم های صوتی حرفه ای

  • نورپردازی زیبا

  • اتاق سنتی

  • و...

سخن پایانی

در این مقاله نام دو تا از بهترین سالن های عقد مرکز تهران رت برای شما معرفی کردیم.

منبع : https://www.talarkadeh.com/tag/marriage-certificate-center-tehran